راه اندازی دستگاه زغال

راه اندازی دستگاه زغال | هزینه راه اندازی خط تولید زغال فشرده

راه اندازی دستگاه زغال، یکی از مشاغل جدید و پر سودی است که در دنیای امروز طرفداران بسیاری دارد. سوالی که برای بیشتر افرادی که می خواهند وارد این حوزه شوند این است که هزینه راه اندازی خط تولید زغال فشرده چقدر است؟ اگر شما هم در حال تحقیق برای ورود به این حوزه هستید و می خواهید با راه اندازی دستگاه زغال فسرده ساز، با سرمایه کم، سود بالایی ببرید، در این مقاله همراه ما باشید.

سرمایه لازم برای راه اندازی خط تولید زغال فشرده

هزینه راه اندازی بسته به اینکه می خواهید از دستگاه های نو یا دست دوم استفاده کنید متفاوت است. همچنین مواد اولیه تولید بسیار مقرون به صرفه است و از ضایعات و مواد دور ریختنی، باقی مانده گیاهان جنگلی و کشاورزی و … استفاده می شود. طی عملکرد دستگاه زغال ساز فشرده ، هیچ گونه افزودنی وارد دستگاه نمی شود. قیمت دستگاه زغال ساز فشرده مناسب بوده را می توان به راحتی تهیه کرد و همچنین نگهداری و‌ حمل و نقل آن آسان و مناسب است.

بیشتر بخوانید: روش های تولید زغال فشرده یا زغال چینی 

 

راه اندازی دستگاه زغال

تمامی دستگاه های خط تولید زغال فشرده شامل موارد زیر می باشد:
  1. اکسترودر تسمه ای با دینام
  2. سرند سایز بزرگ
  3. مکنده و دمنده (سانتریفیوژ)
  4. آسیاب چکشی یا خردکن
  5. سیکلون گریز از مرکز
  6. بارریز گیربکسی با دینام
  7. مشعل گازی بزرگ
  8. هود جلوی اکسترودر
  9. وان برای حمل مواد
  10. جهنمی یا دیگ حرارتی
  11. لوله های سینوسی
  12. زانو سایز
  13. سیلندر
  14. ماردون
  15. المنت

بازار فروش زغال فشرده

خط تولید زغال فشرده، با توجه این این که این صنعت در کشور جدید است، بازار فروش خوبی دارد و جز مشاغل پر درآمد به حساب می آید.

مواد اولیه برای تولید، در ایران به راحتی یافت می شود. به همین علت، تولید کنندگان به هیچ وجه با کمبود مواد اولیه مواجه نمی شوند.  همچنین به دلیل استفاده از مواد بازیافتی در تولید زغال، هزینه گمرکی برای صادر کردن این محصول گرفته نمی شود. از آنجایی که کشور های عربی استفاده زغال بالایی دارند، این شغل می تواند منبع خوبی برای صادرات و در آمد بالا باشد.

پاسخ پرسش های متداول

سرمایه لازم برای راه اندازی خط تولید زغال فشرده چگونه است؟

هزینه راه اندازی بسته به اینکه می خواهید از دستگاه های نو یا دست دوم استفاده کنید متفاوت است. همچنین مواد اولیه تولید بسیار مقرون به صرفه است و از ضایعات و مواد دور ریختنی، باقی مانده گیاهان جنگلی و کشاورزی و ... استفاده می شود.

دستگاه های لازم برای راه اندازی خط تولید زغال چیست؟

اکسترودر تسمه ای با دینام
سرند سایز بزرگ
مکنده و دمنده (سانتریفیوژ)
آسیاب چکشی یا خردکن
سیکلون گریز از مرکز
و...

بازار فروش زغال فشرده چگونه است؟

خط تولید زغال فشرده، با توجه این این که این صنعت در کشور جدید است، بازار فروش خوبی دارد و جز مشاغل پر درآمد به حساب می آید. مواد اولیه برای تولید، در ایران به راحتی یافت می شود. به همین علت، تولید کنندگان به هیچ وجه با کمبود مواد اولیه مواجه نمی شوند.

راه اندازی دستگاه زغال , خط تولید زغال , هزینه تولید زغال , خرید زغال فشرده , فروش زغال فشرده