دستگاه تولید زغال

هزینه راه اندازی خط دستگاه تولید زغال چه قدر است؟

احتمالا اولین سوالی که برای شروع کار جدید در ذهن شما ایجاد می شود، سرمایه اولیه موردنیاز است. ما در ادامه قیمت دستگاه زغال خاک اره و همه ابزار لازم و هزینه راه اندازی دستگاه تولید زغال را بیان می کنیم تا به شما در تصمیم گیری درست کمک کنیم.

قیمت دستگاه زغال خاک اره

قیمت دستگاه زغال

اولین و بیشترین پولی که باید صرف کنید، به خاطر قیمت دستگاه تولید زغال ساز است. برای خرید این دستگاه دو راه دارید:

  • راه اولی اینکه دستگاه تازه بخرید. قیمت دستگاه زغال ساز نو حدود ۱۶۰ میلیون تومان است که به خاطر نوسانات ارز ممکن است تاکنون بالاتر هم رفته باشد.
  • راه دوم این است که یک دستگاه استوک خریداری کنید. البته قیمت دستگاه زغال استوک در شرکت های معتبر حدودا ۷۰ میلیون تومان است

اجاره سوله

هزینه بعدی شما به اجاره سوله مربوط می شود. از آنجایی که این رقم در شهرهای مختلف تفاوت دارد، نمی توانیم درمورد آن قیمت حدودی اعلام کنیم.

هزینه خرید جک پالت

لازم است هنگام خرید دستگاه تولید زغال، جک پالت نیز بخرید تا به راحتی واگن های حامل مواد مختلف را جابه جا کنید. البته قیمت دستگاه زغال ساز استوک، برای دستگاه تولید زغال و جک پالت تعیین می شود؛ به همین دلیل نیازی نیست که جک پالت به صورت جداگانه خریداری کنید.

هزینه لازم جهت ساخت کوره

برای ساختن کوره به خاک رس، آخر و کاه نیاز دارید که باید برای خرید آنها مبلغی در نظر بگیرید.

هزینه لازم جهت خرید کابل

از آنجایی که سیم دستگاه تولید زغال نهایتا ۲ متر است، باید برای متصل کردن آن به برق، مقداری کابل هم تهیه کنید.

هزینه موردنیاز برای ابزار کارآمد

استفاده از برخی ابزار مانند چکش، آچار، لباس کار، قلم و… در کارگاه ضروری است، بنابراین برای خرید آنها باید چیزی حدود ۱ میلیون تومان در نظر بگیرید.

هزینه لازم جهت سیلندر و ماردون زاپاس

سیلندر و ماردون دارای عمر مفید هستند و پس از مدتی غیر قابل استفاده می شوند. از این رو باید چند ماردون و سیلندر زاپاس هم تهیه کنید که در وسط ساعت کاری به خاطر نبود این ابزار، کار تعطیل نشود.

هزینه تهیه مواد اولیه

شما برای آغاز کار به خاک اره، خاک زغال، پوست گردو یا پوست بادام نیاز دارید که هزینه آن با توجه به حجم مواد خریداری شده متغیر است.

بیشتر بخوانید: کدام چوب برای تولید زغال مناسب تر است؟ 

جمع بندی

افتتاح یک کارگاه تولید زغال فشرده کار دشواری نیست و برای راه اندازی آن تنها به مقداری مواد اولیه و تعدادی ابزار نیاز دارید. بزرگ ترین خرج شما شامل قیمت دستگاه زغال خاک اره و اجاره سوله می شود. به دلیل اینکه قیمت دستگاه زغال استوک از جدید آن کمتر است، می توانید با خرید یک دستگاه دسته دوم، با هزینه نسبتا پایینی یک کارگاه تولید زغال راه اندازی کنید.

پاسخ پرسش های متداول

چگونه می شود دستگاه های تولید زغال را تهیه کرد؟

برای خرید این دستگاه دو راه دارید، راه اولی اینکه دستگاه تازه بخرید. قیمت دستگاه زغال ساز نو حدود ۱۶۰ میلیون تومان است که به خاطر نوسانات ارز ممکن است تاکنون بالاتر هم رفته باشد. راه دوم این است که یک دستگاه استوک خریداری کنید. البته قیمت دستگاه زغال استوک در شرکت های معتبر حدودا ۷۰ میلیون تومان است.

برای راه اندازی خط تولید زغال فشرده چه هزینه هایی باید پرداخت کنید؟

اجاره سوله
هزینه خرید جک پالت
هزینه لازم جهت ساخت کوره
هزینه لازم جهت خرید کابل
هزینه موردنیاز برای ابزار کارآمد
و...

بیشترین هزینه برای راه اندازی خط تولید زغال فشرده در چه است؟

بزرگ ترین خرج شما شامل قیمت دستگاه زغال خاک اره و اجاره سوله می شود. به دلیل اینکه قیمت دستگاه زغال استوک از جدید آن کمتر است، می توانید با خرید یک دستگاه دسته دوم، با هزینه نسبتا پایینی یک کارگاه تولید زغال راه اندازی کنید.

 

پانوشت: قیمت دستگاه زغال خاک اره , هزینه راه اندازی خطر تولید زغال , قیمت زغال فشرده , خط دستگاه تولید زغال