قیمت دستگاه زغال فشرده

هزینه راه اندازی خط تولید زغال فشرده

ما در این مقاله آموزشی قصد داریم تا هزینه راه اندازی خط تولید زغال فشرده را به شما عزیزان بگوییم. و یک کارخانه تولید دستگاه زغال به صورت تضمینی به شما عزیزان معرفی کنیم.

در تولید زغال فشرده، هیچ گونه مواد افزودنی شیمیایی وجود ندارد. و این زغال با مواد اولیه کشاورزی مثل (پوست گردو، بادام و خاک اره) تهیه می شود. بنابراین دستگاه زغال فشرده و تهیه خط تولید زغال فشرده، به دلیل فشرده سازی این مواد اولیه و تهیه زغال فشرده در قدم اخر، با قیمت مناسب در بازار به فروش می رسد.

در طی عملکرد دستگاه زغال فشرده، مواد اولیه به صورت یکنواخت متراکم و فشرده می شوند و زغال فشرده تولید می شود. علاوه بر این عملکرد خط تولید زغال فشرده، بسیار سریع و نگهداری و حمل نقل آن آسان می باشد.

مجموعه آرکو ماشین در این زمینه، خدمات ویژه ای را برای شما عزیزان در نظر گرفته است.

زغال فشرده چیست؟

زغال فشرده، نوعی زغال است که از ترکیب مواد اولیه کشاورزی و ضایعات آن تهیه می شود و هیچ آسیب جدی به طبیعت و درختان وارد نمی کند. همچنین روند تولید زغال فشرده با زغال های سنتی و کبابی متقاوت است.

زغال فشرده، رایج ترین نوع بریکت می باشد. برای تهیه آن تمام مواد اولیه طی مراحل خاص در خط تولید زغال فشرده، فشرده و ترکیب می شوند.

رغال فشرذه با نام های متفاوتی مثل (زغال چینی، زغال قلیان یا زغال صنعتی) شناخته می شود.

مواد اولیه زغال فشرده چیست؟

همانطور که در بالا گفته شد، برای تهیه زغال فشرده به مواد اولیه نیاز داریم. این مواد اولیه شامل خاک اره (حدود ۸۵ درصد) و پوست گردو (۱۰ درصد) به همراه خاک زغال (۵ درصد) می باشد.

خاک اره در کارگاه های مبل سازی و سازه های چوبی به فراوانی وجود دارد.

مناسب ترین مکان برای خرید خاک زغال، کارگاه های تولید زغال چوبی هستند.

برا خرید پوست گردو یا پوست بادام، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا استعلام و شماره تلفن آن هارا در اختیار شما قرار دهیم.

یکی از عوامل تاثیرگذار که بسیاری از مردم را به تولید زغال فشرده و راه اندازی خط تولید زغال فشرده ترغیب می کند، ارزان بودن مواد اولیه آن می باشد. که میتوان آن را با قیمت مناسب و مرغوبیت بالا در تمامی فصول سال تهیه کرد.

قیمت مواد اولیه با توجه به کیفیت مواد اولیه و منطقه تولید آن محاسبه می شود. باید در انتخاب مواد اولیه زغال فشرده دقت کرد زیرا راندمان تولید و اصطحکاک دستگاه و کیفیت زغال تولیدی همگی به مواد اولیه بستگی دارد.

مزایا تولید زغال فشرده

تولید زغال و راه اندازی خط تولید زغال فشرده دارای سود بسیار بالایی می باشد. به دلیل اینکه زغال فشرده دارای مزایا زیادی است و افراد بسیاری به دنبال خرید این محصول و استفاده از آن هستند از جمله مزایا زغال فشرده:

  • در تولید زغال فشرده هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نمی شود.
  • دارای حرارت بسیار بالایی می باشد.
  • بدون جرقه و عدم ایجاد سردرد برای مشتری.
  • بدون بو نا خوشایند و گاز مضر.
  • سوخت بسیار بالای زغال فشرده جهت استفاده از آن در هر موقعیت.

اجزا تشکیل دهنده خط تولید زغال فشرده

  1. سیکلون
  2. لوله های سینوسی
  3. پالت
  4. خفه کن
  5. سرند
  6. اکسترودر
  7. مکنده
  8. مشعل
  9. دستگاه برش

در ادامه این مقاله به صورت خلاصه وظیفه هر یک از دستگاه ها را به شما عزیزان می گوییم.

پیشنهاد به خواندن: راه اندازی خط تولید زغال فشرده | با کمترین سرمایه

هزینه راه اندازی خط تولید زغال فشرده

بهترین کار قبل از شروع هر کسب و کاری، اطلاع از میزان سوددهی و به صرفه بودن هزینه راه اندازی آن است. ما باید قبل از هر چیزی به هزینه های پرداختی توجه داشته باشیم.

از مهم ترین هزینه ها در شروع کار، هزینه بابت راه اندازی خط تولید زغال می باشد. قیمت فروش زغال به نسبت هزینه ای که برای دستگاه صورت می گیرد بسیار مناسب است.

سود دهی خط تولید زغال فشرده نیز نسبت به هزینه های اولیه بسیار بیشتر می باشد. در نتیجه در مقایشه با میزان سود دهی بالای آن، مقدار سرمایه اولیه مناسب می باشد.

یکی از نکات دیگر که باید توجه کنید این است که، افرادی که وارد این صنعت می شوند در هر مقطع تحصیل یا دانش باشند بدون نیاز به مهارت خاص می توانند فعالیت خود را شروع کنند.

توجه داشته باشید که شروع هر کار نیاز به علاقه و پشتکار دارد. مجموعه آرکو ماشین همراه و همگام شما در قدم به این مسیر می باشد.

مجموعه ارکو ماشین، آماده انجام هرگونه مشاوره حضوری یا تلفنی با شما عزیزان هست. ما سعی داریم تجربه های کاری خودمان را با شما به اشتراک بگذاریم.

جمع هزینه مورد نیاز جهت راه اندازی  خط تولید زغال فشرده (با توان ۵۰۰ کیلو زغال خالص) در سال ۱۴۰۲

  • قیمت دستگاه خط تولید زغال: ۳۶۵ میلیون تومان
  • راه اندازی سوله زغال: ۵۰ میلیون تومان
  • ساخت کوره زغال: ۲۵ میلیون تومان
  • هزینه های جانبی مانند (خرید ابزار، کابل و جک پالت): ۲۵ میلیون تومان
  • هزینه مواد اولیه: ۵۰ میلیون تومان
  • نصب و راه اندازی دستگاه برای شما عزیزان از طرف مجموعه آرکو ماشین به صورت کاملا رایگان صورت می گیرد.

مجموعه آرکو ماشین با بکار گیری افراد متخصص و نیروهای با تجربه، اقدام به راه اندازی خط تولید زغال فشرده و نصب آن به صورت رایگان کرده است.

هزینه راه اندازی خط تولید زغال فشرده در مجموعه ما بسیار مناسب است تا شما عزیزان با هر بودجه و شرایطی بتوانید در این مسیر قدم بردارید و مجموعه خود را راه اندازی کنید.

هزینه راه اندازی خط تولید زغال فشرده

علت قیمت های متفاوت کارخانه ها با یکدیگر چیست؟

اگر تا کنون به دنبال راه اندازی خط تولید زغال فشرده بوده اید و با قیمت های متعددی مواجه شدید نگران نباشید.

دلایل متعدد برای این تفاوت قیمت وجود دارد از جمله:

۱. مدل کوره

کوره هایی که در تولید زغال فشرده استفاده می شوند انواع متفاوتی دارند و به ۲ دسته اصلی تقسیم می شوند، کوره های سنتی و کوره های صنعتی.

کوره سنتی، هزینه ساخت ارزان تری به نسبت کوره صنعتی دارد و برای تولید به گاز و برق احتیاج ندارد.

باید توجه داشته باشید که کوره سنتی پس از ساخت دیگر قابلیت حمل و نقل و جا به جایی ندارد و اگر کوره انتخابی شما، سنتی است نگران نباشید زیرا امکان ساخت آن در مکان جدید وجود خواهد داشت.

کوره صنعتی، قابلیت حمل و نقل و پخت انواع زغال ها را دارد. جهت پخت زغال به انرژی گاز و برق نیاز دارد.

این کوره دارای سیستم کنترل آلودگی هوا می باشد و برنامه پخت متنوع نیز در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

۲. کیفیت دستگاه زغال ساز

امروزه شرکت های بسیاری در زمینه تولید دستگاه زغال فشرده وجود دارند که هر کدام از متریال متفاوتی برای ساخت دستگاه ها استفاده می کنند.

موتور استفاده شده در دستگاه، جنس قطعات ریز و فلز استفاده شده در تولید دستگاه از نکات مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید.

تمام این نکات در کنار یکدیگر، موجب تفاوت هزینه راه اندازی خط تولید زغال فشرده شده است.

۳. خدمات پس از فروش خط تولید و قرارداد شرکت

خدمات هر شرکت و نوع خدمات آن با دیگری تفاوت دارد. باید در انتخاب شرکت دقت کافی داشته باشید و حتما از شرکت تقاضا قرارداد کنید.

شما می توانید برای استعلام از آخرین قیمت خط تولید زغال فشرده و راهنمایی کامل در این راه با کارشناسان ما در تماس باشید.

کلام آخر

راه اندازی خط تولید زغال فشرده، جزء مشاغل پر سود و پر درآمد برای افراد جویای کار می باشد. زغال  فشرده در کشور جزء نیاز های روزانه مردم محسوب می شود در نتیجه هیچ گاه تولید این محصول متوقف نمی شود. به همین خاطر، اشخاص بسیاری به طور دایم در حال تولید گسترده زغال و صدور آن به کشورهای دیگر می باشند.

خرید دستگاه زغال از اقدامات اصلی قدم گذاشتن در این راه می باشد. توجه به این موضوع که از چه شرکت یا چه تولید کننده ای، محصول خود را خریداری می کنید یکی از نکات مهم در این راه می باشد زیرا کیفیت زغال نهایی شما و هزینه راه اندازی خط تولید زغال فشرده شما به این انتخاب بستگی دارد. در نتیجه این موضوع به موفقیت شما در این کسب و کار کمک بزرگی می کند.

آرکو ماشین، به عنوان یک مجموعه منصف و با کیفیت در ساخت هر نوع دستگاه زغال فشرده و  همچنین تضمین کیفیت و قیمت این دستگاه ها به شمار می آید.

برای راه اندازی خط تولید زغال خود می توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه مجموعه ما در ارتباط باشید و از آن ها برای انتخاب درست ترین مسیر استفاده کنید.

با تشکر از همراهی شما عزیزان

https://www.aparat.com/v/S6N0A

تماس با ما

پانوشت: هزینه راه اندازی خط تولید زغال فشرده, قیمت دستگاه زغال فشرده, قیمت دستگاه زغال ساز